Наскоро пак ми се мярна някаква реклама за дарение чрез SMS, струва ми се за храна за деца. Не знам колко от хората осъзнават, че не повече от 1/3 отива по предназначение. Само мобилният оператор взима половината! А рекламните кампании не падат под 5 цифри, доколкото съм чувал. Ако някой ще помага, по-добре да го направи лично, а не да оставя на "посредници", но това е много по-ангажиращо от простото изпращане на SMS...
Има аналогия със свободния софтуер и с отворения подход към разработването. Хубаво нещо е да ти плащат с пари за софтуер, но плащането чрез участието на потребителите в тестването, разработването и другите дейности съвсем не е по-малко ценно, но тогава се намалява работата на отдел "Продажби", отдел "Маркетинг", отдел "Счетоводство", борда на директорите и още други, които сега не се сещам ;-)