Submitted by ogi on Sat, 2008-05-17 16:28
От 1 май Google си реформираха забележимо алгоритъма за търсене, като доколкото разбрах се поставя тежест на вече рекламираните сайтове. Мисля да почна редовно ползване на алтернатива – Yahoo!. Е, сигурно и там има комерсиално преподреждане, но все пак ми се иска да видя. Засега ми се струва, че добре се справя.
Comments
(без заглавие)
И аз ползвам Yahoo за търсене от доста време - добре се справя.
(без заглавие)
Според мен този слух за тежест на рекламираните сайтове не е верен. Никакви източници не са посочени. Поне да имаше линк към друг блог твърдящ това за от 1ви май.
Разбира се качествата на Yahoo! не са свързани с този въпрос. Ако Yahoo! има по-добре резултати, най-добре него ползвай.
(без заглавие)
Важен за мене сайт имаше около 70% от посещенията си от Google. От 1 май изведнъж (с)падна на 30-40% и си продължава така и досега. Каквато и точно да е промяната, очевидно има такава и тя е голяма. Не са правени SEO техники от типа агресивно слагане на връзки наляво-надясно из Интернет.
(без заглавие)
Доволен съм да отбележа, че сайтът, за който казах, че от 1 май рязко е паднал в очите на Google, на 12 юни също така рязко възстанови близо до предишното ниво посещаемост от търсене с Google.